Jump to content

Finnish riders - Suomalaiset ajajat


dside

Recommended Posts

3 hours ago, Zwheeler said:

Mitäs muistoja teillä on eka pyörästänne?

Vähän ennen joulua 2017 bongasin Verkkokauppa.comin palautuslaarista Ninebot S2:n hintaan 349 €. Ostin samantien pois heräteostoksena, koska olin jo aiemmin ennakkotilannut sähkölongboardin ja halusin päästä harjoittelemaan jotain. Myöhemmin peruin tuon ennakkotilauksen, kun tajusin kuinka paljon kätevämpi EUC on hiekoitetulla kadulla. Taisin oppia pysymään pystyssä samana päivänä ja harjoittelin kellarin käytävällä ja autohallissa. Isompaa pyörää rupesin kattelemaan heti samana talvena, kun ei toimintamatka enää riittänyt. Jäin koukkuun heti. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, lirva said:

Että se kaatoi persiilleen alamäessä. Ninebot c+ oli itseasiassa 16" ja pedaalit oli aika isot. 450W ja 220WH 55.5v akku, joka tyhjeni itsekseen.

MSP:n tulee myyntiin, jos V12 joskus ilmestyy.:P 

 

image.png

Moi olen erittäin kiinnostunut ostaman MSP:n laitan sulle mun numeron yksityisviestissä niin voidaan jutella tuosta vaikka whatsapissa.

Asun muutens Helsingissä.

Link to comment
Share on other sites

Olen muuten bongannut useammankin pyöräilijän, joista meinasin täällä kysellä. Yhden 16X:n näin viime viikolla Lanternassa ja kaksi 18XL:ää bongasin Tampereella Heinäkuussa. Toiselle siellä moikkasin kun menimme ohi ja hän bussipysäkillä. Sattuiko olemaan täältä joku?

Link to comment
Share on other sites

Palailin pitkästä aikaa tänne EUC-foorumille... Täytyypä alkaa seurailemaan nyt aktiivisemmin.

Itsellänikin tuli juuri 5 vuotta ja 2 tkm täyteen. Valtaosin ihan pikkumatkoja (1-5 km) Helsingin keskustassa.
Alla on edelleen samaiset 5 vuotta palvellut Ninebot One E+. Kovasti on kyllä kuumottanut vaihtaa parempaan... 
Tänään meni lisäosana hankittu työntökahva rikki, niin varmaan realisoituu tuo vaihtopäätös lähipäivinä.

Avovaimon (jolla King Song 14D) kanssa suunniteltiin tulevamme sunnuntaina Oodin tapaamiseen.

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Hei kaikkille! Myynnissä on inmotion V8F! Ostettu huhtikuussa 2021, eli vähän käytetty ja hyvässä kunnossa. Pedalilla on naarmuja, mutta muovirunko on siisti. Käytiin sen ensimmäisenä yksi pyöräänä. Eli, 2 ihmistä oli opiskellut ajamaan tätä pyörällä. Pedalilla asennettu nastat. 

Mittarilukemalla nyt: 1560km ja kasvaa

Sijainti: Helsinki

Hinta: 750e

Laittakaa kysymyksiä profileni, tai soitta:

 nolla neljä viisi yksi kaksi kaksi kolme kaksi nolla viisi

5218154897.jpg?rule=mview

Edited by Andrei77
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, Helsinki500 said:

Myykää joku mulle hyvä pyörä kokemusta on noin 1 kuukausi

Eräs helsinkiläinen myy hyväkuntoista Inmotion V8F:ää. Pyydänkö ottamaan yhteyttä, vai etsitkö isompaa?

Link to comment
Share on other sites

On 8/14/2021 at 5:08 PM, Ziiten said:

Voltride laittoi viestiä, että ovat lähettämässä V12:n ens viikolla. Jänskättää osaaks noin kapealla pyörällä edes pysyä pystyssä

Vielä ei ole tullut mailia minulle asiasta. Toivottavasti lähtisi omakin tilaus toimitukseen! Varastosaldot muuttui viime perjantaina ennakkotilauksesta "varastossa" -statukseen.

Tuskailen vähän polvi-/säärisuojien kanssa. Täällä vinkattiin Storm Motorin liikkeestä Vantaalla - kiitti vinkistä! Siellä näyttää olevan yleisesti EUC-ajoon suositeltuja Leatt Dual Axis -polvisuojia tarjolla. Ikävästi mittojen mukaan jalat tippuu juuri kahden koon välimaastoon, mutta laitoin viestiä että saisiko ko. koot testiin Vantaalle. Fiilistelen että polvi-/säärisuojien kanssa tulee menemään useampi iteraatio että sopivat löytyy - jostain pitää kuitenkin aloittaa!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Olikos täällä kuinka paljon KS-S18 tietäjiä. Tarvitsisin paremman renkaan kun nuo metsäpolut (varsinkin nyt kun vettä on tullut) ovat liukkaat orginaali renkaalle. Katsellut tuota Heidenau K42 80/80-14 M/C 43J TL rengasta, kun haen lisää pitoa maastoon ja joka toimisi myös asfaltilla niin tuo voisi olla sellainen.

Muistaakseni jostain olin lukevinani että sopisi ilman muokkausta suoraan pyörään. Onko näin? Jos jollain kokemusta kyseisestä renkaasta tai kuullut jotain plussia/miinuksia renkaasta tai ehdottaa parempaa niin kerro toki.

Renkaan linkki ebayhin.

https://www.ebay.com/itm/183884384042?epid=1304137054&hash=item2ad05d072a:g:xAcAAOSw7cldK6zj

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Pexter said:

Tarvitsisin paremman renkaan kun nuo metsäpolut (varsinkin nyt kun vettä on tullut) ovat liukkaat orginaali renkaalle. Katsellut tuota Heidenau K42 80/80-14 M/C 43J TL rengasta, kun haen lisää pitoa maastoon ja joka toimisi myös asfaltilla niin tuo voisi olla sellainen.

Minulla on kokemusta saman kokoisesta Pirelli Angel Scooter eturenkaasta, ja se meni paikalleen kyllä ihan mukisematta

https://www.rengas-online.com/product/R-366297?ID=sea_rd_fi_Froogle_Shopping&Country=FI&ef_id=CjwKCAjwmeiIBhA6EiwA-uaeFTeiepYdzkSPMMOlwBpz8XdkMDJKjWYkVEObgLIV4p9pgQ3H1AcOTxoC1IcQAvD_BwE:G:s&s_kwcid=AL!432!3!433135703212!!!u!295468871519!&gclid=CjwKCAjwmeiIBhA6EiwA-uaeFTeiepYdzkSPMMOlwBpz8XdkMDJKjWYkVEObgLIV4p9pgQ3H1AcOTxoC1IcQAvD_BwE

(whoa, onpa pitkä url:)

Alkuun kyllä näytti ettei mahdu millään, mutta kun sai ponnisteltua leveän renkaan kapealle vanteelle, niin se väänsi myös renkaan yläosaa kapeammaksi

Anteeksi kun tää oli taas tällainen klassinen vastaus: en ole kokeillut enkä tiedä mutta ehkäpä voisi mennä :wub:

Ai niin: jos hankit tuon niin kerro ihmeessä kuin kävi!

-Z-

Edited by Zwheeler
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Pexter said:

Tarvitsisin paremman renkaan kun nuo metsäpolut (varsinkin nyt kun vettä on tullut) ovat liukkaat orginaali renkaalle. Katsellut tuota Heidenau K42 80/80-14 M/C 43J TL rengasta, kun haen lisää pitoa maastoon ja joka toimisi myös asfaltilla niin tuo voisi olla sellainen.

Mulle tuttu rengas, vähän eri kulkupelistä tosin. Ei millään toimisi asfaltilla ykspyöräsellä, isot nystyrät hyppyyttää niin että häiritsee. Tuo on ihan puhtaasti vain maastoon, ja vieläpä melko rajuun sellaiseen.

Saman firman K66 on sen sijaan mun uus suosikki yleisrenkaaksi! Aivan ihanteellinen ajettava kaikissa olosuhteissa, ja pito aivan eri planeetalta kuin näissä ykspyörän vakiorenkaissa, jopa kevyessä mudassa. 80/90-14 mahtuu V11:een, mutta S18:aan täytyy valita pykälää pienempi 80/80-14. 

Näitä myy monikin nettikauppa nopealla toimituksella, tässä yksi halvimmista:

https://www.renkaat.com/heidenau-k66-80-80-d14-43j__2711607

Jos meinaat ajella pidemmälle talveen niin yllättäville aamuliukkaille puree Snowtex-versio samasta renkaasta:

https://www.1001renkaat.com/renkaat-moottoripyora/heidenau/k66-m-plus-s-snowtex/80-80-14-43j-742565

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, mrelwood said:

Jos meinaat ajella pidemmälle talveen niin yllättäville aamuliukkaille puree Snowtex-versio samasta renkaasta:

https://www.1001renkaat.com/renkaat-moottoripyora/heidenau/k66-m-plus-s-snowtex/80-80-14-43j-742565

Tätä aion itse koittaa omaan pyörään. En malta odottaa että kelit viilenee :whistling:

Link to comment
Share on other sites

On 8/16/2021 at 8:57 AM, mrelwood said:

Eräs helsinkiläinen myy hyväkuntoista Inmotion V8F:ää. Pyydänkö ottamaan yhteyttä, vai etsitkö isompaa?

juu oon jutellut jo hänen kanssa kiitos silti vinkistä:)

Link to comment
Share on other sites

13 hours ago, lirva said:

Yllättäen V12 ilmestyi konttorille tänään, en odottanut sitä, kun muutkaan ei ole vielä omiaan saaneet. Mutta härpätin on laturissa ja renkaassa on slimet, sekä kohtuulliset paineet.  Näyttää sataman kaatamalla koko yön, niin saa odottaa pidemmät ajot huomiseen. 

Inmotionin oma sovellus ei osaa akku prosentteja näyttää oikein, mutta perus säädöt sai tehtyä ok. Laatuvaikutelma alkuun se mitä odotti. Samaa jurinaa pitää mitä V10. 

 

Just sain viestin, että pyörä on matkalla. Olin kuulemma viimeinen heiltä tänä vuonna pyörän saava. Inmotionilla on kuulemma pulaa akuista, joten eivät pysty toimittamaan pyöriä.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

46 minutes ago, Ziiten said:

Just sain viestin, että pyörä on matkalla. Olin kuulemma viimeinen heiltä tänä vuonna pyörän saava. Inmotionilla on kuulemma pulaa akuista, joten eivät pysty toimittamaan pyöriä.

Et sentään luopunut hyvästä harrastuksesta/elämäntavasta kaikkien traagisten tapahtumien jälkeen :thumbup:. Onnea uudelle pyörälle !!! :clap3:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

55 minutes ago, Ziiten said:

Just sain viestin, että pyörä on matkalla. Olin kuulemma viimeinen heiltä tänä vuonna pyörän saava. Inmotionilla on kuulemma pulaa akuista, joten eivät pysty toimittamaan pyöriä.

Nyt pitäisi löytyä suorituskykyä / rangea ja TURVALLISUUTTA aivan erilailla mitä Z10 tarjosi :w00t2:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, bigrangetesla said:

Nyt pitäisi löytyä suorituskykyä / rangea ja TURVALLISUUTTA aivan erilailla mitä Z10 tarjosi :w00t2:

Joo, akkukapasiteetti on melkein tuplasti sen mitä Z10:ssä oli. En tiedä sit miten 16 tuuman pyörä käyttäytyy 18 tuumaan verrattuna

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Ziiten said:

Just sain viestin, että pyörä on matkalla. Olin kuulemma viimeinen heiltä tänä vuonna pyörän saava. Inmotionilla on kuulemma pulaa akuista, joten eivät pysty toimittamaan pyöriä.

No taisin sitten jäädä ilman! Se siitä. Mitään kontaktia ei ole Voltrideltä tullut. Ei voi mitään.

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, mspopsicle said:

No taisin sitten jäädä ilman! Se siitä. Mitään kontaktia ei ole Voltrideltä tullut. Ei voi mitään.

Ehkä kannattaa kysellä jostakin toisesta puljusta. Tää mun pyörä oli esittelykappale, jota ei heidän mukaansa ole ajettu. Lähetystä varten laittoivat sen V11:n laatikkoon

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...