Jump to content

Finnish riders - Suomalaiset ajajat


dside

Recommended Posts

On 6/2/2022 at 3:02 PM, Wolverine said:

Tervetuloa foorumille @Jakki!

Usein käytetyt yksipyörät liikkuvat discord-kanavallamme, liity siihen ja katso jos löydät jotain:

discord piste gg kautta FARJE2H733

 

Helposti muistettava linkki löytyy myös muodossa bit.ly/eucfi

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

On 6/6/2022 at 11:33 AM, Zwheeler said:

Tuo nyt ei pidä yhtään paikkaansa! Esimerkiksi minä ostan uudemman ja isomman pyörän vain joka toinen vuosi :D

-X-

Tämähän nyt ei pidä lainkaan paikkaansa! Esimerkiksi minä olen 9kk aikana ostanut 4 pyörää ja rikkonut 3! :D

E:
Jos on kiinnostuneita kulkeutuisi 1kpl ylimääräisiä V8F Hki suuntaan 12-15.6. Ollaan vietetty kivoja hetkiä noin 200km edestä.

Uusi emo vaihdettu 120km kohdalla kun hajosi alle, tilalla uusin korjattu malli eli random cutout riskiä ei "pitäisi" olla. Renkaassa slimet ja lisää kuvia privana. Kulkeutuu Helsinkiin 12-15välillä, muuten Joensuu. Takuu kauppaan on, mutta epäilen toimivuutta. Omasta puolesta toimivuustakuu ja sen lisäksi perävalo :)
HP 750€ foorumi ja 850€ julkinen kauppapaikka. Vanhat itse PUR:sta sottailtut jumppadit ja laatikko halutessa
.

tiedot.thumb.jpeg.ff2a60a1c20512c73cbdf18c6f771d61.jpegoikea.thumb.jpeg.2161b82d0613b08b4e05d657c08e2047.jpeg

diag.jpeg

Edited by Kutvelo
  • Like 1
  • Haha 1
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, UniVehje said:

Mikä on sun budjetti? Kyllähän tuo vanha Ninebottikin on hauska laite. Ongelma on siinä, että hyvin todennäköisesti nopeutta haluat lisää jo parin viikon päästä. Jos ostat suoraan vaikka Inmotion V8S:n, niin nopeus riittää jo kuukausiksi ja se on hyvä kakkospyörä myös siinä vaiheessa, kun päätät ostaa isomman. 

Tässä siis en edes pohdi sellaista vaihtoehtoa, ettet haluaisi joka vuosi uutta ja isompaa pyörää aloitettuasi harrastuksen :D

Termos.😎

Veikkaisin, että 600-700e olisi järkevä ostaa eka unicycle.:)

Käytettykin saa olla. Näitä rahanmenoja sen verran paljon, että pittää miettiä tarkkaan ostoja.🤪

Terveiset täälyä Espanjasta.🇪🇸😎🌞

  • Like 1
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, Jakki said:

Veikkaisin, että 600-700e olisi järkevä ostaa eka unicycle.:)

Mtem3 voisi olla budjetissa sit. Mutta siitä oppii nopeasti kuski laitetta vaativammaksi, eikä se ole tarkoitettu nopeuteen vaan kikkailuun. (edit: tai käytetty)

(edit2, mtem3 video, aikuiset rikkoo tän helposti jos koettelee rajoja:)

 

Jos säästät ja lähemmäksi 2000€, niin saisi laitteen mihin pitemmän aikavälin käyttö soveltuisi. Myös pidemmät etäisyydet ja siten käyttöaste olisi parempi vastike rahoille. Ja vaihtoehtoja olisi reilusti. Esim Ks18 olisi jousitettu ja KS18XL taas oli loistava commuter hyvällä etäisyydellä. Muitakin malleja samaan hintaluokkaan on paljon.

Edited by Tasku
edit, edit2: video
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
25 minutes ago, Helsinki500 said:

Näyttää aika hiljaiselta.:blink1:

No sittenhän ei ketään haittaa vaikka keskustellaan jostain muusta.

Tykkäätkö muuten karjalanpaistista? Tuli tänään pitkästä aikaa tehtyä kun oli kiireinen työpäivä. Lihat pataan aamulla ja puolen päivän aikaan oli lounas valmis. Silloin siis keitin perunat

Tosin tein sen verran vääräoppisesti että ruskistin lihoja pannulla ennen pataan laittamista

😀

-X-

Edited by Zwheeler
  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, lirva said:

Eipä ole pitkään aikaan tullut tehtyä Karjalanpaistia. Enemmän Intialainen pöperö lämmittää nyt, jotain masala mössöjä tulee tehtyä.

Miten teet? Valmiista pussista vai ihan kokonaan itse? Kiinnostaisi joku helppo resepti!

-X-

Edited by Zwheeler
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, Zwheeler said:

Miten teet? Valmiista pussista vai ihan kokonaan itse? Kiinnostaisi joku helppo resepti!

 

Jotain kanaa paistaa ja viskaa sekaan santa marian tikka masala mauste pussukan, vähän vettä ja creme frasen. Riisiä kylkeen, riisin sekaan voi tähtianiksen ja kardemummaa laittaa. Riisin keittäminen on sitten oma taiteenlaji :D. Toki tosi hifisteliä tekee itse garam masala mausteseoksen, mutta itse ei näin ruuhkavuosina jaksa.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, lirva said:

Jotain kanaa paistaa ja viskaa sekaan santa marian tikka masala mauste pussukan, vähän vettä ja creme frasen. Riisiä kylkeen, riisin sekaan voi tähtianiksen ja kardemummaa laittaa. Riisin keittäminen on sitten oma taiteenlaji :D. Toki tosi hifisteliä tekee itse garam masala mausteseoksen, mutta itse ei näin ruuhkavuosina jaksa.

Kiitos kannustuksesta! Pitää taas kokeilla jotain tuohon suuntaan kans. Joskus siis tuli väännettyä mitä ihmeellisimpiä juttuja ennen kuin kyllästyi siihen turhaan hifistelyyn

-X-

Edited by Zwheeler
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 6/22/2022 at 8:28 PM, lirva said:

Jotain kanaa paistaa ja viskaa sekaan santa marian tikka masala mauste pussukan, vähän vettä ja creme frasen. Riisiä kylkeen, riisin sekaan voi tähtianiksen ja kardemummaa laittaa. Riisin keittäminen on sitten oma taiteenlaji :D. Toki tosi hifisteliä tekee itse garam masala mausteseoksen, mutta itse ei näin ruuhkavuosina jaksa.

Okei, piti siis kokeilla.

Tuosta se lähtee:

tikka.jpg.78952dda8688e5a50baee647af167f84.jpg

Ja tällaista on valmiina. Tomaattikuppi lisätty taiteelisen vaikutelman aikaansaamiseksi:

valmis.jpg.3800ce636a9e616eaf0ac4414ea7b726.jpg

Äkkiähän tuon teki eikä ollut yhtään hassumpaa. Nuo valmiit maustepussit on paljon mainettaan parempia!

-X-

Edited by Zwheeler
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

18 minutes ago, Wolverine said:

Pitäisikö muuttaa nykyinen ”Finnish riders - Suomalaiset ajajat” muotoon ”Finnish riders - kokkikerho” :D

No kun täällä oli niin hiljaista, niin ajattelin vähän yllyttää :whistling:

-X-

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...