Jump to content

Finnish riders - Suomalaiset ajajat


dside

Recommended Posts

18 hours ago, Paul K said:

Seksissä taisi olla 27kg.

Ja 84v tais olla jännite. Katsotaan kun ensimmäinen ajettava kappale tulee ulos verhojen takaa. Eipä tällä kapistuksella ole kilpailijaksi gotwayn uusien mallien kanssa jos moottoriteho on sen 2000w / 27kg / 84w / ~1450Wh. Hieman kuulostaa vanhalta jo. Testiajo sitten kertoo lopullisen puolen. Maastossa tuo jousitus voi olla kyllä eduksi.

Link to comment
Share on other sites

On 4/3/2020 at 9:22 PM, Zwheeler said:

Minulla on myös hyvä tunne tuosta WRS:stä. Kiinalaiset kun tuppaavat osaamaan tuon kaupanteon, tuntuu olevan geeneissä :D.

Eihän yksi leimattu takuupaperi paperi sinänsä mitään todista, mutta käsittääkseni Jack Ma ja kumppanit vahtivat kyllä, mitä heidän brändinsa alla myydään.  Siellä seurataan *todella* tarkkaan, minkälaista palautetta kaupat saavat. Ja huonoa palautetta saavaa kauppaa ei pitkään suvaita

Toista se oli vielä 20 vuotta sitten: Silloin periaatteenani oli  että "älä osta mitään yli $20 maksavaa eikä mitään, mitä kytketään verkkovirtaan" :ph34r:

-Z-

Toivottavasti hyvälle tunteelle on perusteita. Inmotion V8F:ää olen himoinnut - Jenkeissä niitä jo saa, mutta en bongannut Euroopasta mistään, joten lankesin, kun sain WRS:ltä tingittyä raidekuljetuksella hintaan 879€. Tosin sanoivat, että Inmotionilla seuraava erä valmistuu vasta 15th April, eli ei se edes lähde vielä pariin viikkoon. Huuh... tästä tulee pitkä kevät! :rolleyes: Jos se joskus saapuu, niin päivitän tänne kokemuksia, toivottavasti ei tule draamaa.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Pientä kevät huoltoa tehty. 67v Msuperin bluetooth kuoli syksyllä kaatosaateessa. Pedaali ei lekalla suostunut irtoamaan niin ei päässyt tuolloin vaihtamaan.

Mutta nyt rälläkällä meni kivasti poikki, pääsi vihdoin vaihtamaan uuden BT moduulin. 

Vajaa tuhat kilometriä tuli kruisailtua ilman yhteyksiä. 

 

msuperi.thumb.jpg.1bccfc3ff776deedd2e907bb038ab008.jpg

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

On 9/30/2019 at 6:14 PM, Ziiten said:

 

Tervehdys!

Uusi pyöräilijä olisi etsimässä käytettyä menopeliä työmatkantaittoon ja perehtymiseen Tampereen suunnill. Niin mukavan näköistä ja oloista touhua, että ei tästä osaa olla pysymättä erossa!
Etsinnässä siis ois samointein hiukan menevämpi peli (suorituskysy luokaltaan Tesla2~ tai parempi). 


Laittele vaikka PM tai suoraan 044-5471216!


 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Jorma Teräs said:

Tervehdys!

Uusi pyöräilijä olisi etsimässä käytettyä menopeliä työmatkantaittoon ja perehtymiseen Tampereen suunnill. Niin mukavan näköistä ja oloista touhua, että ei tästä osaa olla pysymättä erossa!
Etsinnässä siis ois samointein hiukan menevämpi peli (suorituskysy luokaltaan Tesla2~ tai parempi). 


Laittele vaikka PM tai suoraan 044-5471216!


 

Tervetuloa!

Sen verran kuolaa valuu noita uusia jousitettuja malleja katsellessa, että multa taitaa tulla yks KS-18XL myyntiin. Tosin luovutus vasta, kun uusi malli toimitettuna. Taitaa mennä liian pitkäksi odottelu. 

Link to comment
Share on other sites

On 4/7/2020 at 6:29 AM, bigrangetesla said:

No nii - TeslaV2 1480Wh saapui eilen. Tilauksesta toimitukseen kului aika tarkkaan kuukausi. Massiivinen laite (n. 21kg ) Airwheelin ( 10 kg ) jälkeen. Nyt alkaa sitten piiittkä opetteluvaihe.Tälle härvelille tuli hankittua kunnon suojavarusteet , "jalankulkija"-Airwheelissä niitä ei tarvinnut. 

Onnittelut sinulle. Itse ajattelin tilata MyEwheel.com:ista uuden EUC. 

Onko jollain kokemuksia MyEwheel.com:ista?

Link to comment
Share on other sites

Moi kaikille. 

Uusi EUC-pyöräilijä ilmoittautuu. Hankin ensimmäisen unicyclen muutamia viikkoja sitten. Aikaisempi kokemus rajoittuu itsetasapainottaviin henkilönkuljettimiin. Kurvailen pääsääntöisesti keski-suomessa.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

41 minutes ago, Zaani said:

Moi kaikille. 

Uusi EUC-pyöräilijä ilmoittautuu. Hankin ensimmäisen unicyclen muutamia viikkoja sitten. Aikaisempi kokemus rajoittuu itsetasapainottaviin henkilönkuljettimiin. Kurvailen pääsääntöisesti keski-suomessa.

Tervetuloa! Oletko nauttinut Z10:stä?

Link to comment
Share on other sites

Jos Suomeen meinaa ostaa nyt tuon S18 pyörän ei kannata miettiä vaan tarrata kiinni. KingSongin on antanut suositus Euro ja USD hinnat ja luulen että kaikilla on nyt nuo vakio hinnat. Korjasin omat hintani juuri samaksi.

www.e1on.com

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Paul K said:

Jos Suomeen meinaa ostaa nyt tuon S18 pyörän ei kannata miettiä vaan tarrata kiinni. KingSongin on antanut suositus Euro ja USD hinnat ja luulen että kaikilla on nyt nuo vakio hinnat. Korjasin omat hintani juuri samaksi.

www.e1on.com

Sivustollasi näkyy kolme eri hintaa: Sivuston yläreunan bannerissa 2219€, S18-sivun päähinta 2299€, ja S18-sivun varausmaksun selityksen yhteydessä 2409€.

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Paul K said:

Jos Suomeen meinaa ostaa nyt tuon S18 pyörän ei kannata miettiä vaan tarrata kiinni. KingSongin on antanut suositus Euro ja USD hinnat ja luulen että kaikilla on nyt nuo vakio hinnat. Korjasin omat hintani juuri samaksi.

www.e1on.com

Ajattelin ostaa Gotway Tesla V2.

En tarvitse henk. koht. mitään jousituksia vielä. Pidän mieluummin tavallisesta kruisailusta.

Onko sinulla jotain kokemuksia MyEwheel:istä?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Nyt lähti MSuper Pro 100v 1800wh tilaukseen Wheel Riders Storesta hintaan 1679€. Saas nähdä milloin saapuu Suomeen. Rahdit oli virallisesti ehtinyt nousta 270e mutta chatissä sanoi, että oli ilmainen ni kun mainitsin asiasta ni kunnioitti omaa lupaustaan ja antoi aikaisemmin keskuteluissa alennuskoodin niin hinta tuli aika hyväksi.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Moi Kaikille.

Olen parhaimillaan oppimassa "Airwheelin" kanssa.. ostin sen vaan harjoittelun vuoksi mutta luulen että nyt pikku hiljaa olisi aikaa osta "oikea" menopeli.

Nyt kun nää uudet menopelit on tullut myyntiin niin voisin ostaa käytetyn joltain joka haluaa "päivittää" omansa.

Olen vielä metsästämässä mitä oolisi oikea wheeli minulle, mutta luulen että KS 16S on se joka kiinnostaa eniten. Olisiko teillä hyviä vinkkejä mitä kannattaisi hankkia?

 

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, FinRider said:

Moi Kaikille.

Olen parhaimillaan oppimassa "Airwheelin" kanssa.. ostin sen vaan harjoittelun vuoksi mutta luulen että nyt pikku hiljaa olisi aikaa osta "oikea" menopeli.

Nyt kun nää uudet menopelit on tullut myyntiin niin voisin ostaa käytetyn joltain joka haluaa "päivittää" omansa.

Olen vielä metsästämässä mitä oolisi oikea wheeli minulle, mutta luulen että KS 16S on se joka kiinnostaa eniten. Olisiko teillä hyviä vinkkejä mitä kannattaisi hankkia?

 

Hyvä idea ostaa käytetty. Minä olen yksi niistä, jotka varmaankin päivittää kesällä. Eli KS-18XL tulossa myyntiin. Mutta ei tosin ihan pariin kuukauteen vielä. Nyt on vähän huono aika miittailla, mutta jotain koeajoja on silti mahdollista järjestää. Luulisin, että löytyy useampi erilainen vaihtoehto, joka olisi pian tulossa myyntiin. Tai ainakin voi tutustua eri pyöriin ja kohdentaa sitten tarkemmin omaa hakua. 
Mutta tuosta Airwheelistä sun pitäis äkkiä päästä eteenpäin! Löytyisköhän täältä muilta joku välivaiheen upgrade nopeasti?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, ShadowTux said:

Nyt lähti MSuper Pro 100v 1800wh tilaukseen Wheel Riders Storesta hintaan 1679€. Saas nähdä milloin saapuu Suomeen. Rahdit oli virallisesti ehtinyt nousta 270e mutta chatissä sanoi, että oli ilmainen ni kun mainitsin asiasta ni kunnioitti omaa lupaustaan ja antoi aikaisemmin keskuteluissa alennuskoodin niin hinta tuli aika hyväksi.

Onko GW Tesla v2 kannattava ostos hintaan 1400€?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...