Jump to content

Finnish riders - Suomalaiset ajajat


dside

Recommended Posts

2 hours ago, bigrangetesla said:

Mikä mode käytössä soft / medium / hard ? Kalibroitko Teslan ?  19:50 videossa kerrotaan pedal dippingistä - ei tietoa onko poistunut uusien softien myötä ( kyseessä Tesla v1 ) Itsellä "armon aikaa " vielä jokunen vuosi - laki pätee toivottavasti vain Kiinassa ;)

 

En ole vielä kokenut yhtään dippiä, kumpaankaan suuntaan ja mode oli "hard". En ole kalibroinut sitä. Jalkatasojen asento oli melko täydellinen heti uutena, joten sitäkään en tarvinnut muuttaa. Ilmaa jouduin kyllä pumppaamaan renkaaseen. Ehkä pitäisi laittaa sitä slimiä mitä Marty Backe käyttää omissa pyörissä.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, mrelwood said:

Toi 18-60v ikähaarukka taitaa olla kaikissa tasapainolaitteissa joihin käyttöohjetta on vaivaannuttu tekemään... Airwheel A3:ssa ja Segway/Ninebot MiniPro:ssa sama juttu.

Foorumilta löytyy onneksi monta teräsvaaria jotka osoittaa rajoituksen olevan ihan väärä!

Itsekin pelästyin luettuani M365 skuutin käyttöohjeesta laitteen olevan tarkoitettu 13-51 vuotiaille, joten päätin vaihtaa virkavallan pelossa yksipyöräiseen huomattuani ohittaneeni ko. iän jo useita vuosia sitten.:)

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

27 minutes ago, Carl Viktor said:

En ole vielä kokenut yhtään dippiä, kumpaankaan suuntaan ja mode oli "hard". En ole kalibroinut sitä. Jalkatasojen asento oli melko täydellinen heti uutena, joten sitäkään en tarvinnut muuttaa. Ilmaa jouduin kyllä pumppaamaan renkaaseen. Ehkä pitäisi laittaa sitä slimiä mitä Marty Backe käyttää omissa pyörissä.

Itsellä V2:ssa hard on ollut alusta asti käytössä = täysi teho ilman pehmennyksiä - hyvin on tultu toimeen sillä asetusella. Jokin "slime" kannattaa laittaa heti uutena , niin ei matka katkea rengasrikkoon.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, mrelwood said:

Toi 18-60v ikähaarukka taitaa olla kaikissa tasapainolaitteissa joihin käyttöohjetta on vaivaannuttu tekemään... Airwheel A3:ssa ja Segway/Ninebot MiniPro:ssa sama juttu.

Foorumilta löytyy onneksi monta teräsvaaria jotka osoittaa rajoituksen olevan ihan väärä!

Ja itse en ole tuossa ikähaarukassa vielä vuoteen:lol:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, MKO said:

Let's start at 11 this time :)

Sure! Let’s start from the swimming hall / high school parking lot at Kirkkokatu 9, in case there are others that join as well. The larger one between the swimming hall and the river. There is always ample parking space.


https://goo.gl/maps/QbvtVWx3CDpeJoaX8

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Hei - kaikki jotka käytätte EUCWorld- app:iä  -  pistäkäähän "Seballe"  hienosta työstä hieman "kaljarahaa" kuten hän itse asiaa kuvasi , päivittämällä ilmais-app premiumiksi. Maksoi noin 21 euroo / vuosi.  Esim. AVAS- äänet parantavat turvallisuuttasi , kun headset-päiset lenkkeilijät kesän tullessa täyttävät "pyörätiet". Itse käytän horse-packia - ei liian provosoiva pyörätiellä , mutta tehokas. Etenkin hevostallin kohdalla päät kääntyy - myös hevosten.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Eucnhtusiast said:

Morjeesta, ekaa viestiä tänne sitten päätin lähettää Turussa tapaamani Z10 ajajan johdosta. Onkos siis Turussa montaa ajajaa täällä foorumeilla?

Täällä ainakin yks tuleva ajaja! Mielestäni täällä foorumilla ainakin muutamia Turkulaisia, mukaan lukien ystäväni joka sai minut tähän touhuun mukaan :D

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, meizsi said:

Mullakin lähti tesla matkaan, mut menee about kuukausi:blink1:

Sulla tais tilaus olla suoraan tehtaalta? Mä tein viime metreillä takinkäännön ja tilasin pyörän EUCsalesta kun myyjä ilmoitti viime viikolla että heille on stockia tullut. Alun perin piti tilata eunicyclesista.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Teflow said:

Sulla tais tilaus olla suoraan tehtaalta? Mä tein viime metreillä takinkäännön ja tilasin pyörän EUCsalesta kun myyjä ilmoitti viime viikolla että heille on stockia tullut. Alun perin piti tilata eunicyclesista.

Joo tulee suoraan tehtaalta. Mihin hintaan sait EUCsalesta? Ja tuliko kuinka pitkä takuu?

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, meizsi said:

Joo tulee suoraan tehtaalta. Mihin hintaan sait EUCsalesta? Ja tuliko kuinka pitkä takuu?

1300 lähti ja takuuta yksi vuosi. Akuille oli erillinen 6kk takuu

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ja kun kerran olen siivoamassa EUC tavarat paikallen, niin minula löytyy myös mini-blade sulakkeita. Oli pirun vaikeata löytää niitä kun mun kingsongista sulakkeet meni joten tilasin netistä rasiallinen, löytyy 30A, 35A ja 40A (en muista mikä näistä piti käyttää...)

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...