Jump to content
dside

Finnish riders - Suomalaiset ajajat

Recommended Posts

Nyt vasta löysin tän ketjun! Ja juuri missasin eilisen Kaivarin...

39-vuotias Espoosta esittäytyy. Työkyvytön, joten on aikaa harrastella, nykyään KingSong KS-16S:n kanssa. Maaliskuusta lähtien yhteensä 7500km ykspyöräsillä, joista 4500 parissa kuukaudessa tällä 16S:llä.

Pikkuveljen sain tartutettua myös, ajelee harvakseen IPS Zerolla Kalliosta käsin.

Seuraavaa miittiä odotellessa!

• Like 1

Just now, MarkoMarjamaa said:

Eikös se ollut jo sunnuntaina se Kaivari, jos oli?

Itse surffailin Hangossa auringossa :)

Moi

Joo, oli sunnuntaina.

Olin varmuuden vuoksi paikan päällä, muttei ketään yllättäjää ilmaantunut :ph34r:. Oli hieno ilma ja yksinkin oli mukava 30km ajella.

@mrelwood , miten noi pyörät saa tohon alaosastoon? (mun ATK on vähän heikkoa:crying:)

• Upvote 1

2 hours ago, Pasi said:

@mrelwood , miten noi pyörät saa tohon alaosastoon? (mun ATK on vähän heikkoa:crying:)

Sivun oikealta ylhäältä klikkaa sun nimeä, sitten Account Settings. Sitten vasemmasta palkista "Signature".

Eti Google.fi kuvahaulla haluamasi kuvat, ja tallenna ne omalle koneelle (klikkaa kuvaa hiiren oikealla). Sitten tuolta Signaturen editorista "Choose files" ja valkkaa haluamasi kuvat. Kun kuvat on ladannu, klikkaa niissä olevista plussista kuva itse tekstikenttään. Tuplaklikkaa tekstikenttään ilmaantuvaa kuvaa, ja muuta kuvan koko riittävän pieneksi, esim 60 (width).

Edited by mrelwood
  • Like 1

On 9/26/2017 at 9:29 AM, mrelwood said:

Nyt vasta löysin tän ketjun! Ja juuri missasin eilisen Kaivarin...

39-vuotias Espoosta esittäytyy. Työkyvytön, joten on aikaa harrastella, nykyään KingSong KS-16S:n kanssa. Maaliskuusta lähtien yhteensä 7500km ykspyöräsillä, joista 4500 parissa kuukaudessa tällä 16S:llä.

Pikkuveljen sain tartutettua myös, ajelee harvakseen IPS Zerolla Kalliosta käsin.

Seuraavaa miittiä odotellessa!

Eiks noille kilometrille olisi joku isompi akkuinen kiva? 

Mua tympii jo kun oma alkaa 50-60km reippaasti ajetun matkan jälkeen rajoittaa nopeutta vaikka akkua on vielä melkein saman verran jäljellä :(

Kävin lauantaina Tampereella Mensan järjestämässä älykkyysseminaarissa.

Yksipyöräisellä, tottakai, koska se kuului asiaan :)

Posted (edited)
12 hours ago, jesi said:

Eiks noille kilometrille olisi joku isompi akkuinen kiva?

Ihan ehdottomasti olis. Sain äsken valmiiksi modauksen, nyt on KS16S:ssä 1020Wh:n edestä akkuja. Eipä tolla vieläkään Turkuun ajele, mutta nyt on normireissun jälkeen akkua jäljellä yli 30% aiemman 0%:n sijaan.

Ens vuodelle hotsittais hankkia kaveriksi 18":nen. 1300Wh tai enemmän ois poikaa.

Mua tympii jo kun oma alkaa 50-60km reippaasti ajetun matkan jälkeen rajoittaa nopeutta vaikka akkua on vielä melkein saman verran jäljellä :(

Ihan fiksua. Levossa 45% kyykkää ajossa jopa alle 20%:een. Ei niillä tehoilla enää yhtä nopeasti nousta yllärikuopasta täysvauhdissa.

Edited by mrelwood

Posted (edited)

Nojoo, toki turvallisuutta. 

Mullo toi ks18 1360wh tms, akuille ois tilaa sisällä vaikka kuinka. 

Ajelen kesät talvet. 

Pienemmällä tuikulla ajelen ns valoisiin vuodenaikoihin, isommalla tälläi pimeällä. 

Tuohon kuvaan nyt sattui molemmat, isommasta mitattu Suomessa reilu 3100lm niin sillä niupa naupa näkee ilman lisävaloja =) 

Lamppua ruokkii 16.8v 8800mah (148wh / 130wh nominal) lipopaketti, ei tarvi murehtia että kauanko lampussa riittää virta täydellä teholla. 

20171002_065434-picsay.jpg

Edited by jesi
  • Like 1

On 8/20/2017 at 3:29 PM, jesi said:

Tiedän kyllä sieltä yhden toisenkin :)

Mää en oo Suolessa nähny muita kingsongeja kuin omani (ks18), johon vieläkin tyytyväinen.
Nordkapin huipulle en viitsinyt keskustasta ajaa taannoin, kun niin kova sumu ettei tuntunut turvalliselta vaihtoehdolta, lähinnä että muut tienkäyttäjät näkee.

Kohtahan sitä saa taas laittaa piikkipyörän alle ja nauttia ajosta lisää :)

Ja tässäpä sitten se toinen lappeenrantalainen pulteri ilmoittautuu! Timon näinkin LPR:n sairaalan mäessä jokunen päivä sitten, tulit Kingsonilla vastaan. Tai ainakaan en usko että yksipyöräilijöitä kovinkaan montaa on täällä... ;-) Aloittelin itse pyöräilyn alkukeväällä kun Jesin vanha Neinbot One E+ päätyi minulle. Parin aika tömäkän asvaltti-ihottuman, n. 700 rullutetun kilometrin ja jo kertaalleen poltettujen mosfetien jälkeen pidän tuosta laitteesta yhä kuin hullu puurosta. ;-)

Jesihän se minutkin sai tähän innostumaan ja kaikessa hulluudessaan tuo laite kyllä vetää suupielet virneeseen joka kerta kun sillä ajelee ympäriinsä. Ja Jesin vanha piikkipyörä on menossa itselläkin talveksi alle! ;-)