Jump to content

Finnish riders - Suomalaiset ajajat


dside

Recommended Posts

On 10/26/2020 at 7:20 PM, UniVehje said:

Itse aikoinaan hyppäsin S2:sta V10F:ään ja se voisi olla sullekin aika sopiva seuraava pyörä. Saattaa tulla tässä sellainen myyntiinkin vähän ajettuna. 

Tää kyseinen V10F on mun pyörä ja voisin hyvinkin myydä sen, mikäli Turre kiinnostuu. Olen ostamassa ensi keväänä V11 sen tilalle, eli menee myyntiin joka tapauksessa viimeistään silloin. Tuskin ajelen enää ennen kevättä, alkaa olla turhan kylmää keliä mun makuun. :D 

Ostin pyörän tän vuoden kesäkuussa ja ajokilometrejä sille on kertynyt jotain 1000-2000 väliltä. Heinäkuussa ajoin sillä @UniVehje kanssa Turusta Hailuotoon. Ei mikään turha peli siis. :D 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

2000km tuli tosiaan vähän aika sitten täyteen InMotion v10. Hyvät fiilikset, tähän mennessä. Rangea vaan moninkertaisesti lisää niin pääsee enemmän kilometrejä ajamaan. Tuntuu että puolet ajoista jää pois sen takia koska range on vain noin 25-30km :S Kuvasin jo 2000km arviointi videon kyseisestä yksipyörästä, joten kunhan vain löydän aikaa niin alan sitä sitten editoimaan.

Kävin myös tuossa keskustelua uuden yksipyörän lähettämisestä ja päädyttiin MyEweehlin kanssa Gotway RS malliin. En vielä ole varma tuleeko se High speed vai high torque moottorilla, mutta jokatapauksessa tulee varmasti olemaa mielenkiintoinen kokemus. Tehoa mukavasti lisää ja sitä paljon kaivattua akkukapasiteettia rutkasti lisää +1kwh niin ainakin se tupla range pitäisi olla mahdollinen. Jännityksellä odottelen. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Why oh why did I start this thought-train... 
... eli miksi ihmeessä googlasin ks16s vs v10f... lopputuloksena useita tunteja youtube videoita ja artikkeleiden kahlausta kunnes aamuyöstä ahaa elämys että luen huonosti englanniksi käännettyä artikkelia LG:n ja Panasonicin akkujen laaduista, eristä jne... näin neljän tunnin yöunien jälkeen olisi tosiaan kiva päästä kokeilemaan myös jotain 18" kuten KS-18L tms...
(mitä ketterämpi hiljaisilla nopeuksilla, sen parempi. Matala ja/tai kapea profiili olis bonus.) Koitan päästä nyt tulevana tai seuraavana sunnuntaina Torille bostailee S2:llani :-D 

Singles day (11.11.) tarjoukset nousseet muuten Ali:ssa jo näkyviin tai vähintäänkin teasereita. Voi olla parempiakin kuin black fridayna!

(toisaalta jos yhden "kauden", eli minulle suomessa kesän, vetäis käytetyllä 16" ja sitten upgrade 18"... näin se pikkurilli hiljalleen menee KS14S:ää en enää edes harkitse)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

En näemmä voi editoida edellistä enkä laittaa suoraa viestiä mutta olisin kyllä kiinnostunut kokeilemaan myös V10F (@HelRider?), eli käytetty ks16s tai v10f voisi olla hyvä idea. Jos Steven007 evoluutio oli 14" -> 18S yhdessä kesässä niin toi "välihyppy" 16" voi olla turha. Näyttää siltä ettei mun yhden yksipyörän taktiikka tule tod.näk. toteutumaan...

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

30 minutes ago, Turre said:

En näemmä voi editoida edellistä enkä laittaa suoraa viestiä mutta olisin kyllä kiinnostunut kokeilemaan myös V10F (@HelRider?), eli käytetty ks16s tai v10f voisi olla hyvä idea. Jos Steven007 evoluutio oli 14" -> 18S yhdessä kesässä niin toi "välihyppy" 16" voi olla turha. Näyttää siltä ettei mun yhden yksipyörän taktiikka tule tod.näk. toteutumaan...

Saa tulla kokeilemaan V10F:ää. Laita yksäriä mulle tai @UniVehje. Olikohan täällä foorumilla sellainen systeemi, että pitää olla tietty määrä viestejä ja/tai "plussapisteitä" kerrytettynä, että pystyy lähettämään yv:itä? 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

 

41 minutes ago, Turre said:

Näyttää siltä ettei mun yhden yksipyörän taktiikka tule tod.näk. toteutumaan...

Yhden käyttöpyörän taktiikka on mulla toiminu oikein hyvin, mutta yhden omistuspyörän taktiikka jäi tosiaan haaveeksi ensimetreillä.

Jos mukavuusmodatut 18”:set (MSX ja V11) kiinnostaa kokeilla ni tuu käymään myös Espoossa koeajolla. En ota molempia miittiin. :D (Tosin miitissä usein on mm. vakio MSX.)

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, HelRider said:

Saa tulla kokeilemaan V10F:ää. Laita yksäriä mulle tai @UniVehje Olikohan täällä foorumilla sellainen systeemi, että pitää olla tietty määrä viestejä ja/tai "plussapisteitä" kerrytettynä, että pystyy lähettämään yv:itä? 

Yksityisviestissä jätä miuku pois (@) nickin edestä. Samaan halpaan menin minäkin aikanaan

Edited by Zwheeler
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, Steven007 said:

am waiting for a new 18" wheel.

Just out of curiosity: Which wheel and which seller did you finally choose?

(You don't have to tell that in public if you want to keep your privacy :-)

- Z -

Edited by Zwheeler
Link to comment
Share on other sites

14 hours ago, Zwheeler said:

Just out of curiosity: Which wheel and which seller did you finally choose?

It was a hard decision to make and finally I chose the V11 :thumbup:. I sent you a message too!

Link to comment
Share on other sites

23 hours ago, Turre said:

Jos Steven007 evoluutio oli 14" -> 18S yhdessä kesässä niin toi "välihyppy" 16" voi olla turha. Näyttää siltä ettei mun yhden yksipyörän taktiikka tule tod.näk. toteutumaan...

Since we have a nice community it just takes some time before you get to try the 16" and 18" wheels out. I know how difficult the decision can be, but each rider has own style and needs so it's always worthy to try first, if you have a chance. In the end my sharing was based on my and girlfriend's experience only :) 

By the way, I'm waiting for the V11 which is yes an 18" wheel.

Link to comment
Share on other sites

 

Sunnuntai-meetingit CAFÉ COMPASS  ???   -   ryhmä-ajot muualla ( esim. kansalaistori) ???  -  Ensinmäistä kertaa menossa meetinkiin! Nyt menossa forum-kaverin kanssa junalla , hämeenlinna-helsinki (IC 142 vaunu7 alakerta) - liity mukaan!!! 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...