Jump to content

Finnish riders - Suomalaiset ajajat


dside

Recommended Posts

2 hours ago, wuppi said:

Jos joku tulee autolla, niin kyyti sopisi. Voi mennä muuten aika tiukille paluumatka akun puolesta :D

Mä aattelin autoilla sinne Koivuhoviin, ja sinä ja @Peter Köhler asutte kyllä nurkilla. Ehkä @UniVehje kans hyppää kyytiin? Esim Mankkaan hallien parkkikselta klo 18:10.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

23 hours ago, mrelwood said:

 

@dismason, ootko pk-seudulla käymässä? Järkätään toinen reissu loppuviikkoon ni sun ei tartte tyhjin käsin kotiin lähteä.

Hei ja kiitos ehdotuksestasi @mrelwood!

Minulla on auto huollossa tällä hetkellä ja en ole saanut tarkkaa ajankohtaa milloin sen saa pois. Mutta, voisin tulla Helsinki Kamppiin bussilla ensi perjantaina aamupäivällä. Linja-auto lähtee sitten Kampista takaisin Kotkaan myöhään iltapäivällä. Eli olisi sitten aikaa hurjastella koko päivän ja siihen tarvitaan varmasti varikkokäyntiä paikassa missä voi myös ladata menopelit. Miltä tämä kuulostaa?

Link to comment
Share on other sites

Ooh, huomiselle on Helsinkiin luvattu täydellistä, kovasti inhimillisempää 22•C:n miittilämpötilaa. Noin houkuttelevasta tarjouksesta ei voi kieltäytyä, eihän?

Tuu huomenna sunnuntaina moikkaamaan Kaivopuiston Kompassitorille klo 13.

Link to comment
Share on other sites

KS16S on nyt koestettu ja hyvin rullaa! Melkein hirvittää, vaikken ole juuri 20km/h ylittänyt.

Sanovat, että näillä rullaillessa pitäisi osata kaatua oikein, joten ilmoittauduin juuri tämän syksyn Parkour-aloittelijakurssille parkourkeskukseen:

https://parkourkeskus.fi/Parkour+Alkeet?_tu=37131

Tulkaa tekin.

EDIT: Sain tiedon tänä aamuna, että tämän voi maksaa liikuntaseteleilläkin. Tulkaa mukaan, niin saadaan tarpeeksi osanottajia, ja vertaistukea.

Edited by Gubbe
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Huomasinkin tän suomiketjun ja olen lueskellut sen läpi. Joo, miitti sopii hyvin, mutta haluan ehkä treenata ensin vähän tuolla vehkeellä ennen kuin kehtaan miittiin tulla; kuten olet ehkä lukenut oon noviisi.

Edited by Ziiten
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Ziiten said:

haluan ehkä treenata ensin vähän tuolla vehkeellä ennen kuin kehtaan miittiin tulla; kuten olet ehkä lukenut oon noviisi.

Höpsis, ei siellä taidoilla keulita vaan laitteilla... Ja niillähän sä vedät jo pisimmän korren! Miittiin on ihan kaikki tervetulleita, osaa sitten ajaa tai ei. Ja parhaat vinkitkin saa (jos niitä kaipaa) usein niiltä jotka näkee kun sä ajat.

Näin ollen, mites olis tuleva sunnuntai klo 13 Kaivarissa? :)

Edited by mrelwood
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
On 8/28/2018 at 5:54 PM, Ziiten said:

Ykspyörä spotattu Arabianrannassa - oliko joku täällä olevista.

Jos kuski oli sohvavaatetuksessa ja allaan hopeinen 16S, se olin mä. En muista mikä päivä. Ajan kyllä muutenkin silloin tällöin rantaa pitkin ihan varusteissa, Viikinlahden ympäri kiertäessä.

Mun veli asuu kurvissa, ja sekin ajelee välillä mustalla 16S:llä siellä päin tyttöystävänsä kanssa, jolla valkoinen IPS Zero.

@Ziiten, joko sunnuntaina nähdään uljas Z10 miitissä? :)

Edited by mrelwood
Link to comment
Share on other sites

Tiistaina näkyi, en ehtinyt pyörää tsekata tai vaatteitakaan. Mä asun siellä. Osaan nykyään jo siedettävästi pysytellä pystyssä asfaltilla, mutta kun yritän ajaa siinä Arabianrannan hiekkateillä, niin yhtäkkiä ajosta ei tulekaan enää mitään. Jotenkin se tien pinnalla oleva irtosora tekee etenemisestä huteraa, tai sit se on psykologista. Mut sitten kun osaan ajaa hiekalla, niin vois harkita miittiä.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, mrelwood said:

”Minne katosi päääivät”, kun nyt on jo sunnuntai?!

Siltä varalta että joku ehtii lukea tämän, tule moikkaamaan Helsingin Kaivariin saderiskin jälkeen klo 15.

Tulen suurella todennäköisyydellä klo 15.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...