Jump to content

Finnish riders - Suomalaiset ajajat


dside

Recommended Posts

Sori, mun on pakko peruuttaa osallistumiseni. Täytyykin lähteä yöksi muualle, että on aamulla valmiina duuneihin oikeassa paikassa. Mutta pitäkää hauskaa!

Link to comment
Share on other sites

@mrelwood ja @Porkeman saavuin juuri hetki sitten töistä, joten en huomannut että täällä onkin sovittu jo miittiä :D en taida tuohon keritä enää mukaan Niittykummusta? Jos huomenna on intoa lähteä illalla klo 17-18 aikaan, niin sopisi minulle. En itse tiedä mitään erityisiä reittejä, joten kaikki ehdotukset käy.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, wuppi said:

@mrelwood ja @Porkeman saavuin juuri hetki sitten töistä, joten en huomannut että täällä onkin sovittu jo miittiä :D en taida tuohon keritä enää mukaan Niittykummusta? Jos huomenna on intoa lähteä illalla klo 17-18 aikaan, niin sopisi minulle. En itse tiedä mitään erityisiä reittejä, joten kaikki ehdotukset käy.

Just saavuttiin Solvallasta @Porkemanin kanssa. Huominen käy mulle kyllä. Asun hyvin lähellä, voitais lähteä ihan niiltä hoodeilta. Jos Porkeman on kans huomenna mukana, katotaan mimmosen reitin hän meille keksii!

Link to comment
Share on other sites

14 minutes ago, wuppi said:

Kaatusin eilen illalla ja nyt on palovamma jalassa ja kaikki paikat jumissa. Pakko pitää ajelusta taukoa pari päivää :unsure:

Ai pahus, kurja kuulla! Sujuvaa parantelua. Me ajellaan kyllä päivittäin parin päivänkin päästä. ?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

13 minutes ago, wuppi said:

Kaatusin eilen illalla ja nyt on palovamma jalassa ja kaikki paikat jumissa. Pakko pitää ajelusta taukoa pari päivää :unsure:

Harmi. Mä rupesin käyttämään suojia siinä pelossa, että joutuisin pitämään taukoa ajelusta. Vammat ei pelottanu läheskään yhtä paljon. ?

Stalkkasin sen verran, että oot näköjään ostanu Teslan. Erittäin mielelläni testaisin sitä. Ilmottele ku oot taas ajelukunnossa. Iltareissuille lähen mukaan aika helposti. Tänään olis ehkä ollu akku loppu ku päivä menee työasioilla ajellessa. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Olen ajellut pääsääntöisesti Rantareittiä tai sitten vaan cruissaillut hiekkareittejä ja illan päätteeksi GPS:llä takaisin. Jos olette lähdössä, laittakaa  viestiä. Voin tulla Niittykummun suuntaan klo 17.00 maisemissa.

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, wuppi said:

Onko tänään innokkaita miittiin Espoossa klo 17-18 jälkeen? En vamman takia jaksa mitään hurjempia reittejä ajella, mutta ainakin olisi kiva törmätä ja jos joku vaikka haluaa testailla pyöriä :D@mrelwood, @UniVehje, @Porkeman ?

Joo, mä voisin päästä. Mitä myöhempään, sitä viileempää. @Peter Köhler taitaisi päästä myös mukaan tänään. 

Link to comment
Share on other sites

23 minutes ago, wuppi said:

Onko tänään innokkaita miittiin Espoossa klo 17-18 jälkeen? En vamman takia jaksa mitään hurjempia reittejä ajella, mutta ainakin olisi kiva törmätä ja jos joku vaikka haluaa testailla pyöriä :D@mrelwood, @UniVehje, @Porkeman ?

Kyl! Heti tässä on suunnittelemassa pitkää Oittaa-Solvalla-lenkkiä, mutta se olis just se hurjempi reitti...

Lähetäänkö vaan Espoon Keskuspuistoon pyörimään, katotaan mimmosia mäkiä ja reittejä tekee kenenkin mieli kullakin fillarilla testailla?

Link to comment
Share on other sites

Klo 02 ois kivempi lämpötila... :P

Klo 19 Olarin Lukion isolla parkkiksella?

Edit: Mehän lähetään kaikki tosiaan etelämpää, joten tavataan klo 19 Niittykummun metroasemalla, sen hauskan kierreluiskan paikkeilla.

Edited by mrelwood
Link to comment
Share on other sites

45 minutes ago, MarkoMarjamaa said:

Eilen kiisin aitoon Pulteri-tyyliin ts. pelkkä pyyhe päällä kun Otaniemen saunaillassa piti käydä autolta hakemassa lisää olutta :)

Sulla ei taida olla pedaaleissa yhtä karkea grippi kun mulla. :roflmao:

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

25 minutes ago, mrelwood said:

Tehdään alkavalla viikolla reissu Espoon uljaimpia metsäreittejä pitkin Bembölestä Oittaan kautta Nuuksion Solvallaan ja takas. Reitti on hiekkatietä, ja sisältää muutamia jyrkkiä (n. 17•) mäkiä. Kevyemmät tai taitavammat kuskit pääsee ne kyllä esim KS 16S:llä. Odotellaan rauhallisempia, ja pidetään taukoja tarpeen mukaan.

Lähtöpaikkana Koivuhovin juna-asema, josta päästään heti Kasavuoren hiekkapoluille.

Reitin pituus on 36-39km, mutta jos Solvallassa jalat on hapoilla, voidaan ajaa takaspäin myös asfalttia pitkin.

Jos haluat mukaan, kerro mitkä päivät ja ajankohdat sulle sopii. Kerätään mahdollisimman iso lössi!

 

Tässä esimakua maisemista ja jyrkimpien joukossa olevista mäistä:

 

Moro,

Minulla on vielä ma-ti työtä + ke. Sen jälkeen vapaalla paitsi keskiviikkoisin ja sunnuntaisin.

T.

Carl

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

40 minutes ago, mrelwood said:

Jos haluat mukaan, kerro mitkä päivät ja ajankohdat sulle sopii

Mulle sopii ensi viikolla mihin aikaan tahansa ja minä päivänä tahansa. LOMA alkaa nimittäin huomenna. ?☀️?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Tämähän alkaa hyvin! Viisipyöräinen katras lähtee keskiviikkona klo 18:30 Koivuhovin juna-aseman parkkikselta.

Vajaa 40km metsäreittiä popsii akkua, tulkaa täysinä. Koetetaan tarvittaessa järkätä Espoon sisäisiä kyytejä.

@dismason, ootko pk-seudulla käymässä? Järkätään toinen reissu loppuviikkoon ni sun ei tartte tyhjin käsin kotiin lähteä.

Edited by mrelwood
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...