Jump to content

Finnish riders - Suomalaiset ajajat


dside

Recommended Posts

5 hours ago, lepovirta said:

Sunnuntaille näyttävät ennustelevan melko kivaa keliä. Kaivariin klo 13?

Ehottomasti! Su Kompassitorilla klo 13 esittelyssä Gotway Msuper X 1600Wh! :w00t2:

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Yritin pyristellä, että pääsisin huomenna Kaivariin, mutta emäntä ilmoitti meidän menevän fillareilla Pilvijärvelle.

Ei muuta ku akut ladinkiin (2x60V 340Wh) ja yritän pysyä fillarillani (1500W) emännän luomufillarin perässä .

Toivottavasti pääsen myöhemmin vielä kokeilemaan @mrelwood MSuper Xää.

Mukavia ajeluja teille!!

 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

MSuper X on äijäpyörä. Päättäväisemmin sitä pitää käskyttää kuin kepeämpiä laitteita mutta jopa onkin sitten vakaa menijä. Ja onhan kolmituumainen rengas aikamoisen vakuuttavan näköinen.

Kiitokset @mrelwood ja @Gubbe! Kiva oli nähdä. Jospa vaikka kesän aikana saataisiin vielä isompikin porukka miittiin? :)

--

PS. Paljon oli helteillä nähtävää erilaisista ajoneuvoista auringonpalvojiin. ?

Edited by lepovirta
Maisemat
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

48 minutes ago, lepovirta said:

Kiitokset @mrelwood ja @Gubbe! Kiva oli nähdä. Jospa vaikka kesän aikana saataisiin vielä isompikin porukka miittiin? :)

Kiitokset samoin! Eiköhän tässä muutama jamppa palaa lomilta ni meitähän on jo ihan lössi paikalla. Ja sit kierretään porukalla Helsingin rantaviivaa keräämässä lumoutuneita ja ihailevia katseita... :D

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Tänään tulin kotiin vasta illaksi. Seuraavalle sunnuntaille yritän mukaan (ellei tule lomareissua järkättyä). Voisi yrittää saada kunnon lössin kokoon. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Porkeman said:

Onko viikonlopun aikana ketään lähdössä ajelemaan. Olisi mukava tavata muita pääkaupunkiseudun yksipyöräisen käyttäjiä. Espoossa ei ole vastaan tullut muita yksipyöräisiä. 

Sunnuntaille voitais kehitellä ajelut. @mrelwood on varmaan perinteisesti menossa Kaivopuistoon klo 13, ehkä lähden itsekin sinne. Ellei sitten sovita suoraan aloitus jostain muualta. 

Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, Porkeman said:

Espoossa ei ole vastaan tullut muita yksipyöräisiä. 

Kyllä mä parhaani olen tehnyt, joka päivä... :D

Ajelu kyllä voittaa suojavarusteet + helle + Kompassitori -yhdistelmän! Missä päin ja mimmosia reittejä oot tykänny ajella, @Porkeman?

 

Edit: Jos tässä ei muuta ehditä sopia ennen huomista, tavataan Kompassitorilla klo 13.

Edited by mrelwood
Link to comment
Share on other sites

Pääasiassa olen ajellut Espoon puolella. Pyöräteitä ja kävelypolkuja menee ristiin rastiin esim. Keskuspuiston ympäristössä, kuten varmasti tiedätte. Myös Rantareitti Kivenlahdesta aina Helsingin keskustaan asti on varsin hieno. 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Mä asun melkein Rantareitin varrella, sitä on todella tullu sahattua! Mites, kiinnostaisko huomiselle joku näistä:

  1. Oittaa, mun suuri suosikki. Bembölen vierestä lähtee sinne hieno metsäreitti. Usein ajelen sinne Kasavuoren kautta. Koivuhovin juna-asemalta 25-28 (-38km) km lenkki.
  2. Mun 35km vakkarilenkki on Olarista Espoon Keskuspuiston hiihtolenkit ja Latokaskeen, josta Iivisniemen kautta Rullavuoreen ja Rantareittiä Matinkylään.
  3. Meillä jäi UniV:n kanssa laiterikon takia kesken Hgin Keskuspuiston ympäriajo. Sen vielä haluan valloittaa. Kaivarista 35km lenkki.
  4. Pasi näytti mulle hienon rantareitin Hgin keskustasta itään päin. Etenkin Meri-Rastilan ja Vuosaaren Uutelan metsäreitit oli nastoja.
Link to comment
Share on other sites

1. ja 2. vaihtoehdot on tullut osittain ajettua aikaisemminkin. 3. ja 4. vaihtoehdot ovat uusia tuttavuuksia. Näihin tulisin todennäköisesti autolla lähtöpaikalle, kun täältä Espoosta tulee jo jonkun matkaa.  Kaikki vaihtoehdot kuitenkin käyvät minulle ja mielelläni olen lähdössä, jos nyt ei hirveästi ala satamaan. Ilmoita valintasi ja lähtöpaikka. Itse startailen Nöykkiön suunnalta. 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

On 7/21/2018 at 10:48 AM, Porkeman said:

Espoossa ei ole vastaan tullut muita yksipyöräisiä.

Tämä jotenkin huvittaa, tulee nimittäin viikolla ajettua päivittäin. Toki enemmän itäpuolella ja Lauttis-Helsinki-välillä, mutta silloin tällöin Espoon keskuspuiston läpikin tulee ajettua. En ole vielä kertaakaan kerinnyt mukaan miitteihin - aina on jotain menoa juuri sunnuntaisin. Onko täällä kiinnostusta joskus ajella viikollakin? :D

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, wuppi said:

Tämä jotenkin huvittaa, tulee nimittäin viikolla ajettua päivittäin. Toki enemmän itäpuolella ja Lauttis-Helsinki-välillä, mutta silloin tällöin Espoon keskuspuiston läpikin tulee ajettua. En ole vielä kertaakaan kerinnyt mukaan miitteihin - aina on jotain menoa juuri sunnuntaisin. Onko täällä kiinnostusta joskus ajella viikollakin? :D

Ehdottomasti kiinnostaa ajella myös viikolla, etenkin kun nyt on ollut näin hienot kelit. Laittele ehdotusta tapaamiseksi. Näin kesälomalla voisi ajella myös päivällä. Itse olen ajellut enemmän täällä Espoon puolella, mutta autolla voi ottaa startin muualtakin.

Link to comment
Share on other sites

@wuppi, meitä päivittäisiä näemmä mahtuu seudulle törmäämättä kertaakaan livenä! Mä ajelen Espoosta päivittäin.

@Porkemanin kanssa alustavasti mietittiin viikolle Oittaan metsäreittiä, mutta eiköhän meillä kaikilla lähtökynnys mille reitille tahansa ole lähellä nollaa.

Tänään laskee illaksi lämpötila aika optimaaliseksi. Oisko klo 17-20 haarukassa lähtijöitä johonkin?

Link to comment
Share on other sites

38 minutes ago, mrelwood said:

Mun pieni päiväpyrähdys venähtikin pitkäksi, ajoin akun tyhjäksi. :rolleyes: Onko klo 20 liian myöhään? Ehtis vähän ladata, akkua sekä jalkoja.

Mä voisin myös lähteä, jos vasta klo 20 lähtö. Munkin pitää ehtiä ladata akkuja. Viileempääkin olis illalla.

Link to comment
Share on other sites

Meitä taitaa olla taas tuttu trio liikkeellä! Nähdään Koivuhovin juna-aseman parkkiksella klo 20.

Kaikki muutkin kynnelle kykenevät ovat tietty tervetulleita mukaan!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...