Jump to content

Kingsong N10 speed limit deactivation procedure


Kim Mathias Dreyer

Recommended Posts

  • 2 months later...
On 3/20/2021 at 6:41 PM, Petter said:

I can remove the speed limit for all Kingsong scooters. To do this i need to have the scooter or the controller. Pm me with email adress or write your emal here if you want this.

Hi I have the ks-n11 do U know how to remove the speed limiter or do U know how to mod the shunt on the main board? My email is chriselliott40@gmail.com thanks 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
On 20.3.2021 at 8:41 AM, Petter said:

Jeg kan fjerne fartsgrensen for alle Kingsong-scootere. For å gjøre dette må jeg ha scooteren eller kontrolleren. Pm meg med e-postadresse eller skriv din emal her hvis du ønsker dette.

Heeei kan du hjelpe meg ?? Jeg vet ikke hv jeg skal gjøre… 

marenkaarvaagbing@gmail.com

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
On 13.9.2020 at 2:10 AM, Stanisław Jaromin said:

Jeg lastet opp den nye programvaren via Soft Tuner-appen for Android. Fastvaren er for KS-N10 Korea - KS-n10KT v1,16. Du må fjerne bunndekselet fra bunnen og det er batteriet og hovedkortet. Med scooteren av, må du forsiktig koble fra kabelen som går til motorsykkelen. Slå deretter på scooteren, ordet OPP og lyden vil begynne å blinke på displayet. Søk nå etter bluetooth-scootere på Soft Tuner. Klikk deretter på fastvaren og velg KS-N10 KT versjon 1.16. Kanskje jeg ikke vil vise alle versjoner med en gang, da må du koble fra bluetooth og prøve igjen. 

Heeey can you help me ! Pm me mail: marenkaarvaagbing@gmail.com

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...