Jump to content

Recommended Posts

Anyone here from around Charleroi/Mons/Nivelles/Namur?

On ‎10‎/‎8‎/‎2018 at 7:22 AM, Dancer said:

Ik heb mijn verzekering bij KBC verzekeringen, met groene kaart. Prijs: 57 €/jaar.

Verleden jaar heb ik een schadegeval gehad (deuk in deur van geparkeerde auto). KBC heeft alles afgehandeld en de schade volledig betaald.

welk kantoor van kbc het mijne in deurne wil dit niet doen

On 10/8/2018 at 7:22 AM, Dancer said:

Ik heb mijn verzekering bij KBC verzekeringen, met groene kaart. Prijs: 57 €/jaar.

Verleden jaar heb ik een schadegeval gehad (deuk in deur van geparkeerde auto). KBC heeft alles afgehandeld en de schade volledig betaald.

Had dit niet gezien, maar dat is wel netjes!

On 6/22/2019 at 8:13 PM, Gizmoduck said:

Hello Myhailo.
Ik would certainly like to try it out.
I travel mostly between Gent and Oudenaarde, so if you go in that direction we can meet closer, otherwise I can come to Aalst.

En al nieuw wiel gekocht nu?

Ik kom soms iemand tegen in Gent aan het station, passeert ook het UZ. En volgens mij zwarte inmotion. Ben jij dat?

On 8/4/2019 at 10:06 AM, Steven Algoet said:

En al nieuw wiel gekocht nu?

Ik kom soms iemand tegen in Gent aan het station, passeert ook het UZ. En volgens mij zwarte inmotion. Ben jij dat?

Z10 is 3 tal wk geleden besteld, ik verwacht hem één dezer dagen.
Toevallig vandaag ook gezien dat AG insurance familiale monowheels tot 45 km/h dekken voor schade aan derden.
https://www.aginsurance.be/Retail/nl/gezin/gezin/Paginas/familiale-verzekering.aspx#2

Zou kunnen dat ik dat ben. Ik passer veel aan de Ledeganck, Sterre, St Pieters station, ...
Je kan mij herkennen aan de beschermhoes rond het wiel, en mijn fietshelmke van den Decathlon (voorlopig), en nu ook elleboog en kniebeschermers :)

En geen polsbeschermers ?

Als ik "zonder" mijn bescherming rij, dan heb ik die toch altijd aan, alsook mijn helm.