Jump to content

Brussels, Belgium


Roue Libre

Recommended Posts

Hi all,

I bought a Ninebot One E+ this week end and I just started riding. I'm still falling :D But I get better.

Anyone around Brussels or Brabant, Belgium ? I speak English/French fluently + some decent Dutch.

Don't hesitate to contact me on the forum or via private message.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

I wish you all the best, no broken bones and as little scratches as possible. :-)

you could add yourself to this site: https://www.urban360.com/

Creating a new account is free and only wants your email. Also we are not affiliated with it, but I think its a cool idea in this stage, not many people ride EUCs yet worldwide.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Hallo

ik heb mijn bot nu 2 maand, en het gaat zeer vlot. Kan zowat allles incl achteruit rijden.

wat mij heel goed geholpen heeft is een rollator. Even geleend.

de remmen waren zeer handig. Dit ding heeft mij veel vallen en opstaan bespaard. Dus tijd gewonnen.

 

 

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Hi, I am from Brussels and i would like to go ride somewhere sometime with all Belgium eucist, we need to organise something soon as weather get better! 

This weather is killing me... :(

 

Safe ride to all! ;)

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
On ‎09‎/‎02‎/‎2016 at 9:12 PM, Jug said:

Hi, I am from Brussels and i would like to go ride somewhere sometime with all Belgium eucist, we need to organise something soon as weather get better! 

This weather is killing me... :(

Very good idea @Jug I think we should organize that. Now weather will be better. Don't hesitate to contact in private message if you like.

@Corinne For me it's going well with current weather :) What about you ?

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ik gebruik mijn EUC al een half jaar om van het station in Gent naar mijn werk te rijden (UZ Gent). En zelfs op de campus rij ik er al mee rond tegenwoordig.

Heb in België nog geen anderen tegen gekomen... Maar ben al aan het kijken om een beter model te kopen. Tips of ervaringen zeker welkom! Want nu raak ik amper aan 5 km met een lading, en de topsnelheid is me ook nog iets te laag.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

@Steven Algoet Ik denk dat ik je al enkele keren zien passeren heb.
Als ik in Gent ben is 't op bezoek bij mijn nog studerende vriendin, dan gebruik ik mijn EUC niet.
Gebruik hem wel dagelijks om naar 't werk te gaan, dus je bent zeker niet de enige in België!

Welk model heb je momenteel?

Link to comment
Share on other sites

Het is mijn eerste EUC, dus heb gewoon de goedkoopste gekocht die ik kon vinden. Stond geen type of merk op maar lijkt een airwheel X3 te zijn.
Zoiets : http://www.electricunicycleonline.com/pandora-x3-electric-unicycle-35km-self-balancing-motor-power-unicycle.html

Echter raak ik er amper 5 km ver mee, en ondertussen heb ik het al onder de knie en zou ik graag iets sneller kunnen rijden ook. Dus ik kijk al uit naar mijn volgende aankoop :)
Het is trouwens exact dezelfde als op bovenstaande afbeelding.

Maar je kan me dus enkel tegenkomen op het traject Gent-Sint-Pieters - UZ Gent. Of in Waregem. 
Ik hoorde dat er al nog gespot zijn in het Gentse. Zelf nog niet gezien.
 

 

Link to comment
Share on other sites

Zelf rij ik me de Ninebot en na enkele maanden ervaring, zou ik graag ook wel iets sneller en langer kunnen rijden.
Is natuurlijk wel al 'n pak meer dan jij er wrs uit krijgt. Aanrader, ben er best tevreden van!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Dag iedereen! Ik ben nieuw hier op het forum en ik heb deze week mijn eerste EUC gekocht. Ik kocht bij monowiel.be een Ninebot One E+. Na enkele dagen ben ik er al redelijk mee weg. Het is echt een super toestel. Ik ben momenteel nog een beetje aan het zoeken wat de limieten zijn van deze EUC. Ik merk dat rond de 23 à 24 km/u de E+ begint te tuten en de tiltback inschakelt. Ik woon in Marke bij Kortrijk. Ik heb nog geen andere EUC's tegengekomen in de streek. Indien je dus een 9B 1E+ tegenkomt in het Kortrijkse ben ik dit waarschijnlijk. 

 

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...