Jump to content

Göteborg med omnejd, Sweden


Yffisch

Recommended Posts

Ahh velkommen tillbaka 😁

Jag får min V10F ved lunchtid idag. Min KS16X var för dårlig vädertättat, så jag våger inte chanca igen. 

V10F blir mitt dedikerat vinter/regn hjul. 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
On 11/22/2019 at 10:05 AM, Unventor said:

Ahh velkommen tillbaka 😁

Jag får min V10F ved lunchtid idag. Min KS16X var för dårlig vädertättat, så jag våger inte chanca igen. 

V10F blir mitt dedikerat vinter/regn hjul. 

På vilket sätt var det för dåligt? Gick den sönder av vattnet?

Jag kör varje dag med min mcm5 i vattenpölar och snö och skit och den har varit med om de allra värsta väderlagen man kan tänka sig - utan problem. Mcm4 var lika tät den också :)

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Yffisch said:

På vilket sätt var det för dåligt? Gick den sönder av vattnet?

Jag kör varje dag med min mcm5 i vattenpölar och snö och skit och den har varit med om de allra värsta väderlagen man kan tänka sig - utan problem. Mcm4 var lika tät den också :)

Min KS16X fick en vattenskada ved power knappen efter en 10kmh åktur i Kungsbacka (Hede Outlet) mens min bil var till service.

Det här lätt regn dvs under 2mm/t just då och jag trolleyed åkte in och ut av affärer på Heda sen tillbaka till Mazda. Då kunna jag först inte stänga av hjulet sen kunna jag inte slå på det. 

Jag har nu fått hjulet tillbaka och det är fixat av återförsäljaren, med extra silikon runt poser knapp connector och lite annat små fix. 

Om vi gör en (h)jul träff kan jag berätta lite mer detaljer. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...